04 April 2011

9 Tahun Yang Akan Diingati...

ok...ini di antara 9 tahun yang aku akan ingat sampai bila-bila:

1) 1991 ~ kena kejar 7-8 ekor anjing semasa dalam perjalanan ke sekolah sambil membonceng adik...menggelabah+kecut perut.. masa ini aku berumur 10 thn (sek darjah 4)..
2) 1994 ~ mula masuk sek men (A)..masa ni aku x tau apa-apa, pakai tudung mcm sekolah biasa..pastu kena sound budak senior suruh pakai tudung labuh...apa salahnya kalau cakap elok-elok?main sound2 jer..
3) 1999 ~ ambil result SPM, mcm nak tercabut jantung tgk result sendiri..alhamdulillah...bolehlah masuk IPTA walaupun x GEMPAK..
4) 2000 ~ Pertama kali berjauhan dengan keluarga..(MATRIX)
             ~ Pertama kali putus cinta...hahahhaha...lawak..."cinta monyet"
5) 2001 ~ Mengambil Ijazah Perakaunan...alhamdulillah dapat gak genggam sekeping ijazah..(berpeluh2 tu)
6) 2005 ~ Betunang..(bukan dengan cinta monyet iyer...)
7) 2006 ~ Awal January Nikah.
             ~ Oktober permata hati keluar(bunting pelamin you..)
8) 2007 ~ Mula bekerja (sebenarnya terpaksa bekerja...ada kisah disebalik ini)...
9) 2010 ~ Miscarriage (masa ni bb dah 2bulan lebih)..sedih yg amat...


itu jerla nak dikongsi...insyallah esok2 adala posting baru...need new idea...bahasa dan penulisan perlu saya baiki (saya tau ayat saya tunggang langgan)..

No comments:

Post a Comment